första rullen

 
 
någon gång i somras (tror juli) så köpte jag min första engångskamera, tänkte att det verkar va en kul grej. däremot kan jag va den sämsta i sverige på att läsa instruktioner så tog ett tag innan jag fattade vart knappen för blixten satt :))) blev alltså bara en halv rulle framkallat, meeen köpte en till och det blev lite bättre. nog skrivet om det nu glor vi lite på resultatet istället
 
 
 
 
 
 
 
 
en sommarkväll då vi förfestade och drack bubbel på min balkong med mina föräldrar, sen gick vi ut och dansade tills benen darrade på slakthuset
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
här emmas första sverigebesök efter hennes flytt till rhodos. vi åt lunch på meno male en dag dvs stockholms bästa pizzahak. på översta bilden jag & fessan, på andra bilden emma & olle, på sista bilden <3
 
 
 
 
 
 
 
 
victoria fyllde 20 och styrde pink penis party som sig bör när man gillar rosa och snoppar? jag laddade med kall öl, mozzarella, tomat och ruccola. här kommer ett gäng bilder från kvällen!
 
 
 
 
 
veronica och födelsedagsbarnet
 
 
 
 
 
 
 
 
veronica emma fessan emma och oscar
 
 
 
 
 
 
 
 
förklarar drickspel och har möjligtvis glömt att slänga på bronzer?? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
oscar theodor och tim
 
 
 
 
 
 
 
 
olle emma terese och victoria
 
 
 
 
 
 
 
 
girlsgirlsgirls<3
 
 
 
 
 
victoria och emma
 
 
 
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
vickan och emma kolla fina<3
 
 
 
 
 
:/
 
 
 
 
 
avslutar med en asglad bild från västerås på ellen fredrik och bianca! engångskamera va ju en kul grej let's testa några fler gånger tycker jag. lovar att visa nästa rulle med men det kan nog dröja ett tag för jag har inte ens köpt en ny kamera ännu
allmänt | |
Upp