en riktigt sugig måndag

 

 
 
 
 
 
 

Idag har jag sprungit runt på stan ca hela dagen och suckat i mängder över dålig service och information och iphones. Men. Innan det besökte jag vårdcentralen och fick agraffer bortplockade vilket var ca det obehagligaste någonsin. Så nu är alltalltallt klart och jag minskar o minskar på smärtlindrande och sånt och har tre veckors sjukskrivning kvar. Lite lyxigt ändå.

Färdig på vårdcentralen åkte jag till Mariatorget och lämnade in telefonen min på lagning. Åkte vidare för att fördriva tid köpte den lenaste mjukaste tröjan jag någonsin ägt beställde pepsi där jag åt lunch men fick cola köpte en islatte med vaniljsmak som inte smakade ett uns vanilj så den slängde jag i närmsta sopkorg. Sen hade det gått två timmar så åkte för att hämta upp den men det var bara att vända för de var segast på jorden. Fick då med mig en lånetelefon som tröst och letade rätt på cafe pascal för det såg spännande ut på instagram häromdan. Drack lemonad och pratade i telefon med fessan i förtifem minuter. Fick sms att telefonen va klar och ville skrika av lycka fick ÄNTLIGEN åka hem. Älskar att strosa runt i stan men inte när en blir tvingad att stanna 4,5h när en tänkt vara där supermax 2,5h :(

Har iaf fått det överstökat+fått agraffer avlägsnade+rensat garderob+börjat flytta in i nya byrån. Produktiv dag men otroligt segt när inget går ens väg. Har lyckats hålla humöret uppe förvånansvärt bra så YAY me nu ska jag sova för imorgon fyller mamma år och jag ska på presentjakt. PUSS



jävlar vad långt det blev?

allmänt | | Kommentera |
Upp