en vecka hemma igen

(null)

(null)

(null)

förra söndagen. klockan ringde 03:30, jag snoozade fyra gånger. masade mig upp ur sängen med sömntrötta ögon och släpade ner resväskan för trappen. kramade mamma och pappa hejdå på arlanda och sen var jag på väg. på väg hem.

(null)

(null)

(null)

älskar den här platsen. blev lugn i själen igen så fort jag klev av tåget. då vet man.

(null)

(null)

(null)

första veckan har jag gått mycket. till troy. till mataffären. till jobbet. till hem. tillbaka. köpte en basilika och satte i mitt fönster som blomma. drack bubbel och klistrade upp foton på väggen. gjorde mig hemmastadd. flyttade in.

(null)

(null)

(null)

st antons finaste person har ni här.

(null)

(null)

(null)

1 har hängt med steffi varenda dag, vi e kollegor nu o kommer jobba tillsammans tre dagar i veckan. det ska blir himla kul tycker jag. 2 igårkväll cyklade troy hit och hade med sig glass. sen låg vi och klappade på varandra framför film tills jag somnade i hans famn. 3 mycket mys mycket ligga nära nu trivs.
allmänt | | Kommentera |
Upp