helg !

 
 
 

 

Så var det söndag igen och en ledig helg har snart passerat, som varit rätt så bra. Ska berätta lite för er om ni vill veta.

 

 

 
 
 

 

I fredags slet jag på jobbet till fem och mötte sen utt bästis för en middagsdejt. Kan ej förstå att vi varit vänner i fem år men aldrig gått ut o käkat middag tillsammans bara vi. Avbockat nu iaf!! Njöt av risotto och delade på en flaska vin. Vidare! Mötte eric jimmy och sebbe på retro, snackade och skrattade till stängning då vi splittrades lite (dvs gurra åkte o mötte annan vän och vi andra fyra delade på en uber till sebbe). Snackade skit och drack öl och rökte och hade det jävligt najs och så poff var klockan åtta på morgonen!!? dags att sova godnatt alla ses "imorgon bitti".

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

godmorgon!! Efter att ha sovit som en prinsessa knatade jag upp ur sängen och hämtade vatten till en uttorkad mig och en uttorkad eric. nån gång ska jag räkna alla födelsemärken på hans rygg

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

Vaknade upp i denna otroligt drömmiga lägga, vill bo där. Efter lite kortspel och ipren till somliga ryckte vi upp oss och styrde stegen mot närmsta matställe. Vidare hem! (tack för skjutsen sebbe<3)

 

 

 

 

eller ja, till eric eftersom jag blivit utjagad ur huset av min far denna helg. Så hängde i garaget när han lagade bil, lyssnade på musik och snackade om allt och inget, tog en ciggpaus då och då, tills han var färdig och skutan styrdes hemåt igen. Hängde i soffan o käkade middag innan vi båda tokdäckade i sängen. Godnatt.

 

 

 
 
 
 
 

 

Idag då? Duschade det första jag gjorde efter att jag vaknat och förvandlades till en ny människa. Åt frukost i soffan framför mythbusters och halvsov en stund pga kan aldrig någonsin bli hundra procent pigg.

 

 

 
 
 
 

Hämnade hos bästis igen för att vara hundvakt till hans galna valp. Vi har promenerat lite och hon har bitit sönder mina händer och jagat mina hälar så fort jag rört mig så nu sitter hon i skamvrån och skäms. Ska gå och pussa lite på henne nu i väntan på att gurra kommer hem med asiatiskt till mig<3 hoppas ni haft en fin helg pusspuss

allmänt | | Kommentera |
Upp