måndag

 
 
 

Tillbaka till verkligheten igen och jag längtar redan ihjäl mig efter helg. Suck. Men snart börjar jag nytt jobb och då känns nog livet lite roligare. Annars då? Mycket händer hela tiden och jag är så trött på sjukhusprat att jag snart går av på mitten. Ändå skenar jag mig igenom alla säsonger av grey's anatomy enbart för att plåga mig själv eller nåt. Nej jag har ingen aning men bör nog sluta glo på det snarast möjligt i alla fall.

Hur som helst, bilden ovan e från i fredags då jag drack bubbel med emma fessan olle och eric i min källare för att fira att jag snart lämnar ica och kastar mig in i ett nytt kapitel i livet. Så jäkla spännande och läskigt och roligt att jag nästan spricker snart. Nu ska jag försöka sova med min överansträngda svullna nacke efter första jobbpasset på fem veckor. Puss i ljumsken.

 

 

 

 
allmänt | | Kommentera |
Upp