sjutton nollett tjugo

 
 
 
 
 

 

hej från en förvirrad omotiverad person! här händer det inte mycket må jag säga. får se om det blir ändring på det snart, väntar på att foto- och skrivinspirationen ska ta mig med storm. det händer inte.

 

MEN. sen sist har det hänt ett och annat såklart, har hunnit fira både jul och nyår, börjat nytt jobb, haft sleepover med mina bästa tjejor i världen, köpt nya skor, skrivit nyårslöften och halvt brutit några på en gång, legat uppe och haft deeptalk långt in på småtimmarna med en väldigt vettig person, börjat gå lite fler promenader igen, låtit en blomma torka ut och dränkt en annan, ätit chips och kollat på greys anatomy och pillat mig i naveln.

farfar försvann och lämnde efter sig en familj i känslokaos. så jag sov inte själv på en vecka och sen bröt jag ihop i pappas famn och kände hans saltvattendroppar landa på min hjässa. så är livet och sånt lär man sig leva med till slut. så nu kramas vi mycket hemma och jag läser böcker på bussen påväg till jobbet och dricker chailatte med espressoshot till lunch.  så ser det ut nu och i helgen ska jag fira två vänner utklädd till aik-supporter.

 

HEJ SÅ LÄNGE

allmänt | | Kommentera |
Upp