engångskamera-aktigt

(null)

har som resten av världen upptäckt denna app o älskaren redan. så här kmr lite spexiga bilder på vad jag haft för mig på sistone. först och främst: välkomna till mitt skrev.

(null)

vår! färdigblandad gin & tonic i termosar! plastglas! budgetöl! SOL!

(null)

sista fangsöndagen :( drack cava vin och öl prick hela dagen och kvällen.

(null)

när man e full o glad äre kul att byta solglasögon o posa tydligen

(null)

skratt o hångel med denna prick i vanlig ordning<3  tkr om

(null)

i väntan på våra intervjuer/utvärderingar om säsongen drack vi öl i solen framför hotellet.

(null)

snart kommer jag inte gå/klättra upp o ner för denna backe upp till troys lille bo. kommer sakna att svära o svettas över det. faktiskt.

(null)

(null)

jaha, onsdag blev det. här e gemma o freddie på tågstationen, vi skulle vinka av amy :(

(null)

(null)

(null)

kommer sakna storesyrran så himla himla mycke. MEN vi ses i september baby

(null)

(null)

(null)

(null)

på hemvägen stannade vi på mpreis o laddade väskorna fulla med öl chips vindruvor ananas jordgubbar allt sånt som man behöver. de va grillpartaj i hettande solsken. NJUTET

(null)

(null)

efter x antal timmar i solen rörde vi oss vidare till staden bredvid o drack ännu mera öl :/ skrattade visst också. kanske hånglade litegranna.

(null)

vaknade bredvid denna imorse. full o patetisk frågade jag honom "why me" igår o han svarade "i can give u reasons but then we would be stuck here all night and all day tomorrow". <3
allmänt | | Kommentera |
Upp