you were coming across as clever then you lit the wrong end of your cigarette

Är tillbaka på ungefär halvtid som ni få som kikar in här antagligen har märkt. Med blödigt hjärta och för lite fritid. Hets på jobbet och stressigt huvud som dessutom är trasigt (på riktigt) så nästa vecka ska jag träffa en neurokirurg och veckan efter det blir det magnetröntgen, igen. USCH trött på skiten och att vara sjuk ca konstant. Iaf. Helg, valborg. Sitter i skrivande stund på tåget mot jobbet efter en lunch i staden med mor min och en superkort sväng på stan med best broes. Ikväll blir det lyxmiddag med mor och imorgon blir det festligheter innan jag måste åka hem runt 9 ish för en har ju inventering på söndag kl 06:00!! Smart!! Bra!! Kul jobb!! Kul liv!! Ha en fin valborg mannar!
(bilderna e från den bästa och finaste thairestaurangen jag vet, country thai food i jakobsberg där jag åt middag m parenteserna igår. tipstips)
allmänt | | Kommentera |
Upp