pizzalunch och alperna

 
 
hej hörrni. "puss hörs snart lovar" gick ju sisådär lagom bra. men nu så - hej här e jag igen. nu kollar vi på vad jag sysselsatte mig med i slutet av augusti plus ska berätta en rolig grej!!
 
 
 
 
 
 
 
pratar om den 25:e augusti först och främst. jag och fessan hade bestämt lunchdejt och här väntar vi in veronica som också skulle med. blev lite missar i kommunikationen i vanlig ordning men vi redde ut det ganska fort ändå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag hade på mig sprojlans nya byxor från zara som jag köpte för 79kr istället för 399kr :)) rea ibland ändå<3 fessan var lika snygg som alltid. vi stampade utanför pom & flora en stund i väntan på veronica men efter att vi gått ett varv där inne insåg vi att en timme och fullsatt café inte gick ihop. vidare!
 
 
 
 
 
 
 
 
istället för smoothiebowls och avocadomackor på pom & flora kändes det rimligt att trycka i oss pizza på meno male. sagt och gjort.
 
 
 
 
 
 
 
 
poff och vi var kanske lite för mätta. satt kvar en stund för lite babbel och sånt innan veronica behövde cykla tillbaka till sitt jobb och jag och fessan bestämde oss för att gå en sväng på stan (lediga vardagar är ca meningen med livet). minns ej om någon av oss köpte något men senare på kvällen hängde vi hos henne iaf. slut på 25e augusti.
 
 
 
 
 
 
 
 
nu till något annat: jag flyttar till alperna!!! helt sinnessjukt men ja så blir det, ska spendera en säsong i st anton och åker om prick fyra veckor. kommer jobba och läsa böcker och åka skidor och andas alpluft och allt sånt ni kan tänka er i över fem månader. har sådan resfeber att jag håller på att gå av på mitten, så himla sjukt jävla roligt ska det bli och spännande såklart! läskigt bara att åka helt själv och inte få träffa några av mina vänner på så lång tid, men jag är tvärsäker på att jag kommer trivas där nere (st anton är ca mitt bästa place på jorden) och ser fram emot att få utvecklas på egen hand plus lära känna nytt folk och nya sidor av mig själv. TAGGAD och panikig, ändå rimlig kombination.
 
så. nu vet ni det också.
 
puss hörs snart lovar (hehe)

allmänt | | Kommentera |
Upp