jag köpte en ny kamera

 
 
i och med att jag om lite mer än en vecka är påväg till st anton med fyrtioåtta kilo packning så har jag kostat på mig en ny kamera. har ju min systemkamera som är ca det bästa jag äger, däremot är den ju lite osmidig att släpa runt på. problem solved! googlade runt lite, åkte till elgiganten, pratade med nån fotograbb och så *poff* ny kamera i min ägo. har bara hunnit testa den vid några få tillfällen så har inte hunnit hitta alla knappar och så ännu. men hittills mycket nöjd!!
 
 
 
 
 
 
 
 
första bilderna knäppte jag hemma hos gustaf samma kväll. vi åkte förbi willys innan vi landade hemma hos honom där vi köpte fryspizza, cola, godis och oreotårta. fessan dök upp samtidigt som vi var färdighandlade och så hängde vi på varandra i soffan resten av kvällen. bästismys är det bästa jag vet. (hur ska jag klara mig utan dessa i flera månader hjälp)
 
 
 
 
 
 
 
 
en annan dag mötte jag upp min bror i stan efter jobbet, köpte nya vinterskor och blev bjuden på middag på pizzahut eftersom jag fyllt år och vi skippar presenter nu för tiden (vuxenpoäng?)
 
 
 
 
 
 
 
för några veckor sen gick jag upp lite extra tidigt för att hinna med en långdusch och att klappa lite på katterna innan jag åkte till jobbet. plus att inte behöva stress-sminka vilket alla tjejer vet är guld värt. gick relativt bra men så fick jag springa till bussen ändå i vanlig ordning.
 
 
 
 
här från en annan morgon då jag bestämde mig för att äta frukost länge i sängen framför netflix. dvs hur en bäst spenderar en måndagförmiddag efter att ha åkt till stallet klockan 6 på morgonen och matat själen med livsenergi osv.
 
mmhm är så taggad på att få knäppa bilder på gamla alptoppar med ny kamera.
allmänt | |
Upp