åkte till toppen med den jag är kär i

(null)

i fredags kväll promenerade jag hem med alison och möttes av detta när vi kom upp ur tunneln. när klockan närmade sig 5 ramlade en full trött pojke ner i min säng.

(null)

(null)

det blev lördag. en av oss jobbade den andra låg bakis i min säng halva dagen. gissa vem som gjorde vad. på kvällen promenerade vi till mig o hittade katter på vägen. sen vaknade jag med en troykalufs i armhålan. hoppas det luktade gott.

(null)

(null)

(null)

söndag och min första lediga dag av två så vi bestämde oss för att göra en lat tripp upp till toppen och ta löjliga bilder. njöt av utsikt också obv.

(null)

kolla va cute vi är<3 fatta att jag hängt med denna i sju månader nu. och att det här e första bilden på oss tillsammans :|

(null)

(null)

(null)

på väg ner hittade vi <3hästar<3 så tvingade med mig troy som himlade med ögonen men lät mig bli överentusiastisk och bara skrattade. fick klappa och blev lugn i själen av en mule mot min kind.

(null)

(null)

måndag och ledig dag två. han cyklade hem och jag åt bananpannkakor till frukost. slutar här.

allmänt | |
Upp