tack september

(null) 

vad du försvann fort men så mycket du bjöd på. hand i hand i dublin. kramas på ett tåg till münchen. sitta så nära så man nästan sitter på. hos din moster hon säger "you just fit right in". kramas hejdå säger hejdå igen över telefon. tre dagar senare är du i min säng igen vill aldrig låta dig lämna den men det måste du ju dagen efter. kramas hejdå igen jag gråter fast jag inte borde. besök av mamma vi klappar hästar och cyklar på steniga skogsstigar. kramas och syr upp byxor lagar risotto och shoppar. du ringer mig varje dag. åker till münchen igen du säger att du älskar mig jag kan inte andas. åker hem igen du ringer varje dag igen. inte riktigt hel när du inte är bredvid men fortfarande hel här. hemma. jag blir bara mer och mer kär för var dag som går.

hej oktober. jag ser framemot dig. vad har du att erbjuda? utmana mig.


(null)




allmänt | |
Upp